Afficher ce site en français | View this website in English

Toegang tot de zaal

Je ticket kwijt of niet ontvangen?

Voor een aantal evenementen zijn de tickets pas enkele weken vóór het evenement beschikbaar. Koos je voor postale verzending, dan vallen de tickets ten laatste een paar weken vóór het evenement in de brievenbus. Ging je akkoord met de standaard afleverwijze onder de vorm van e-tickets, dan zijn je e-tickets ten laatste een paar weken vóór het evenement beschikbaar voor download. Log in op de website van Tele Ticket Service www.teleticketservice.com en ga naar ‘mijn account’. Op het moment dat je e-tickets beschikbaar zijn voor download ontvang je ook een e-mail met een directe link ernaartoe.

Heb je postale verzending van je tickets aangevraagd en kreeg je die kort vóór het evenement nog niet in de bus, dan bestaat de kans dat je tickets verloren zijn geraakt in de post. Neem contact op met Tele Ticket Service om je tickets te vervangen.

Tel. vanuit België: 070 345 345 (max. 0,30 euro/min.)
Tel. vanuit Nederland: 0900 45 000 45 (0,45 euro/min.)
Tel. internationaal: +32 34 00 00 34
Op werkdagen tussen 9 en 12.30 uur en tussen 13.30 en 18 uur.

LET OP: tickets kunnen pas verzonden of klaargezet worden voor download wanneer Tele Ticket Service van de bank de bevestiging heeft ontvangen van je betaling. Betaalde je met een klassieke overschrijving, dan kunnen daar een paar dagen overheen gaan. Je kan de status van je reservering (en betaling) nagaan op de website van Tele Ticket Service www.teleticketservice.com: log in en ga naar ‘mijn tickets’. Is de status ‘betaling vereist’ vervangen door ‘klaar voor verzenden’ of het pdf-icoontje van je e-tickets, dan werd je betaling correct verwerkt.